چرا بیماران در طول دیالیز احساس سرما

سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

چرا بیماران در طول دیالیز احساس سرما

 

چرا بیماران در طول دیالیز احساس سرما

برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است احساس زمانی که آنها در حال انجام دیالیز در مرکز سرد است. چرا آنها احساس سرما در طول دیالیز؟

کم خونی

کم خونی را به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، نه تنها در مراکز دیالیز احساس سرما، اما در جاهای دیگر. با توجه به سلولهای قرمز خون کمتر، بدن نمی تواند به صورت گرما از آنجا که قبل از تولید. آهن پایین نیز می تواند به همین دلیل شما احساس سرد باشد. چگونه به درمان کم خونی در بیماری به طور موثر کلیه؟ ارسال به kidneyabc@hotmail.com به دست آوردن اطلاعات دقیق تر درمان.

درجه حرارت خون

دیالیز می تواند فیلتر کردن مواد زائد و سموم و سپس ارسال فیلتر شده است به عقب خون را به body.When خود را خون در خارج از بدن بیمار است، آن را تبدیل به cool.But خون گرم می تواند تبدیل به زمانی که آن را از طریق dialyzer در کنار مایع دیالیز جریان می یابد. این مهم است که برای نظارت بر درجه حرارت بدن شما و مایع دیالیز در فرآیند دیالیز.

قرار گرفتن در معرض پوست

هنگامی که شما در دیالیز هستند، منطقه پوست با گرافت، فیستول و سوند باید به خارج قرار گرفته است. این ممکن است باعث شود که شما احساس سرما، به ویژه هنگامی که شما را در همان محل برای مدت طولانی باقی می ماند.

فوق علل احساس سرما در طول دیالیز. در اینجا چند راهنمایی برای کنار آمدن با احساس سرد.

شما باید ابتدا پیدا کردن همین دلیل شما احساس سرما اغلب و پس از آن را راه درست مقابله با آن.

شما باید توجه بیشتری به لباس های خود را پرداخت. حتی اگر آن را در تابستان است، شما هنوز هم نیاز به برخی از لباس های ضخیم مثل یک ژاکت.

حفاظت از اندام های دیگر از سرما: دستکش، روسری، جوراب ضخیم و یا غنیمت و یک پتو را به ارمغان بیاورد.

علاوه بر این، عفونت است که معمولا در فرآیند دیالیز دیده می شود. این باعث می شود که بیماران احساس سرد و سرد. آن را نیز علت مرگ قابل توجهی از بیماران مبتلا به کلیه disease.So مهم است که به نگه داشتن سایت از اختلاس، فیستول و سوند پاک است. در اینجا برخی از راه های موثر برای جلوگیری از عفونت و شما می توانید از ما به دانستن آنچه که شما می توانید انجام دهید مشورت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: احساس ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.